[O2] [OctaviaII 1,9 TDI] Jaka prędkość max bez chipowania si

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • py1szczak2
    Drive
    • 2009
    • 75

    #26
    No cóż Panowie dzięki za Wasze wypowiedzi to była moja pierwsza trasa tym autkiem być może coś jest nie tak będzie trzeba zrobić jej kolejny teścik przy najbliższej okazji.
    Pozdrawiam Piotr

    Komentarz

    • herbal
      Classic
      • 2008
      • 20

      #27
      vmax

      Ja swoją kombiaczką śmigałem 190, ale czułem że jeszcze by trochę poszła. niestety skończyła się dobra droga :-)

      Komentarz

      • rekin
        Rider
        • 2008
        • 398

        #28
        Zamieszczone przez PiotrekDK
        Zamieszczone przez rekin
        ja swoją też z 2005 r dobijam do 240 km/h
        no to ci niezle licznik przeklamuje
        pozatym to kolega sie pytal o 1.9tdi
        na pewno przekłamuje..... ale nie sądzę aby to było 50 km/h
        W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

        Komentarz

        • py1szczak2
          Drive
          • 2009
          • 75

          #29
          Odbiegnę jeszcze od tematu - jak mogę sprawdzić jaki mam rodzaj silnika wiem że 1,9 TDI ale skąd mam wiedzieć czy to BXE - BKC czy coś tam jeszcze innego ???
          Pozdrawiam Piotr

          Komentarz

          • Skodio_
            Rider
            • 2008
            • 324

            #30
            Zamieszczone przez py1szczak2
            Odbiegnę jeszcze od tematu - jak mogę sprawdzić jaki mam rodzaj silnika wiem że 1,9 TDI ale skąd mam wiedzieć czy to BXE - BKC czy coś tam jeszcze innego ???
            powinna być wlepa pod matą w bagażniku i tam byc powinno czy BXE czy BKC

            ps: to ja swoim AGR wczoraj 190km/h bez problemu a to stara kupa jest :P

            Komentarz

            • py1szczak2
              Drive
              • 2009
              • 75

              #31
              znalazłem w Karcie Pojazdu czyli jestem posiadaczem 1,9 TDI BKC - to dobrze czy nie ???
              Pozdrawiam Piotr

              Komentarz

              • Bialy
                Rider
                • 2009
                • 306

                #32
                py1szczak2 - I doszedłeś co jest z autkiem?
                Oglądałem dziś Octavię i właściciel powiedział, że przy ok. 150-160 silnik słabnie. Mówi że wyłącza się turbina, bo trzeba ją przeczyścić. Czy takie czyszczenie pomoże? Bo nie wiem czy brać autko... I ile takie czyszczenie może kosztować?

                Komentarz

                • rekin
                  Rider
                  • 2008
                  • 398

                  #33
                  w jaki sposób turbina może się wyłączać przy 150-160 km/h ??????

                  raczej wyłącza się w pewnym zakresie obrotów np: przy 4 tys obrotów...prędkość do tego nic nie ma :P
                  W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                  Komentarz

                  • Bialy
                    Rider
                    • 2009
                    • 306

                    #34
                    Nie wiem, sprzedawca mówi że przy takiej właśnie prędkości. Jak nim jechałem testowo to kręciłem również wysoko min. 4 tys. i szedł równo. więc nie wiem co robić, brać czy nie...

                    Komentarz

                    • sew1981
                      RS
                      S_OCP MemberModeratoRS
                      • 2009
                      • 10918
                      • Fiat

                      #35
                      zgadzam z rekinem, biały się raczej coś jest zwalone z turbiną i na każdym biegu muli, nie tylko na max speedzie. albo ma jakies błędy ten silnik, może już łapie dziury...turbawa, do regeneracji..może powoli, albo zaworek..siada

                      [ Dodano: Sob 26 Wrz, 09 16:24 ]
                      sprawdz..dobrze przed kupnem , bo sie w koszta wepchasz - najlepiej u dobrego mechaniora i vaga tez podlacz

                      Komentarz

                      • Bialy
                        Rider
                        • 2009
                        • 306

                        #36
                        Powiem inaczej: jeździłem Octavią TDI 90km i szła jak rakieta, gdzie osiągnąłem prędkość ok. 170 (poleciałaby więcej ale droga się skończyła ) a jak jeździłem próbnie tym który chcę kupić TDI 110km szedł jeszcze lepiej na każdym biegu i dobiłem do ok. 120km/h, więcej w mieście jeździć nie będę

                        Sprzedawca mówi, że przy ok. 150-160km/h turbina się "wyłącza" natomiast po odpaleniu silnika już jest wszystko cacy.

                        PS. Tłumaczy to tym, że auto było jeżdżone głównie w mieście i nie osiągało dużych prędkości i turbina się zabrudziła czy coś w tym stylu... Dlatego pytam ile coś takiego i czy jest w ogóle możliwe wyczyszczenie turbiny? Czy podłączając pod VAGa program wykryje jakieś błędy itp? I to samo pytanie, ile takie sprawdzenie komputerem kosztuje i gdzie najlepiej robić (ASO Skoda czy może jakiś warszat)?

                        Komentarz

                        • bradley
                          L&K
                          • 2008
                          • 1465

                          #37
                          Zamieszczone przez Bialy
                          Sprzedawca mówi, że przy ok. 150-160km/h turbina się "wyłącza" natomiast po odpaleniu silnika już jest wszystko cacy.
                          Bo lapie notlaufa.

                          Zamieszczone przez Bialy
                          Czy podłączając pod VAGa program wykryje jakieś błędy itp? I to samo pytanie, ile takie sprawdzenie komputerem kosztuje i gdzie najlepiej robić (ASO Skoda czy może jakiś warszat)?
                          Tak, zobaczysz ale nie tylko bledy a parametry m.in turbiny, przeplywomierza i nie wiem czy to kupujesz silnik na pompowtryskiwaczach czy pompie wtryskowej.
                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                          Komentarz

                          • py1szczak2
                            Drive
                            • 2009
                            • 75

                            #38
                            Zamieszczone przez Bialy
                            py1szczak2 - I doszedłeś co jest z autkiem?
                            Oglądałem dziś Octavię i właściciel powiedział, że przy ok. 150-160 silnik słabnie. Mówi że wyłącza się turbina, bo trzeba ją przeczyścić
                            Niestety nadal nic nie wiem jutro jade do Bydgoszczy spróbuję jeszcze ją docisnąć - zobaczymy.
                            No to chyba mam problem po przeczytaniu tego http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...tlauf&start=30 troszkę zaczynam się obawiać o i tak już pusty portfel.

                            Może za delikatnie się obchodzę z moją Czeszką i po prostu trzeba jej wstawić w piz....
                            albo dolać jakiegoś wspomagacza do baku w celu przeczyszczenia silnika ????
                            Pozdrawiam Piotr

                            Komentarz

                            • Dachu
                              Rider
                              • 2008
                              • 724
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BGU 1.6 MPI 102 KM

                              #39
                              ja swoja byla 1.9 tdi 105 km doszedlem do 180 i przy tej przedkosci odcinalo juz,zrob jak koledzy radzo podlacz vaga powinno cos pokazac czy lapie jakies bledy.
                              Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie

                              obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu

                              Komentarz

                              • Bialy
                                Rider
                                • 2009
                                • 306

                                #40
                                Bradley Silnik ma 110km czyli na zwykłej pompie. Więc co radzisz konkretnie? Jechać na warsztat, podpiąć VAGa i ewentualnie pytać się ile kosztuje czyszczenie turbiny? Bo jeżeli turbina "dogorywa" to na pewno nie kupię autka...

                                EDIT: py1szczak2 ja jestem z Kruszwicy Powiedz mi jak znajdziesz usterkę i za ile ją Ci naprawili. Jeżeli nie będzie drogo to jade po Octavię

                                Komentarz

                                • py1szczak2
                                  Drive
                                  • 2009
                                  • 75

                                  #41
                                  Zamieszczone przez Bialy
                                  py1szczak2 ja jestem z Kruszwicy Powiedz mi jak znajdziesz usterkę i za ile ją Ci naprawili. Jeżeli nie będzie drogo to jade po Octavię
                                  na mnie nie licz ,muszę poczekać na kolejną wypłatę żeby cokolwiek sprawdzić, jak to zwykle bywa przekroczyłem budżet przeznaczony na zakup auta i teraz muszę przystopować w portfelu zostały tylko wystające nitki ale :drive: jest zaje.....cie.
                                  Pozdrawiam Piotr

                                  Komentarz

                                  • rekin
                                    Rider
                                    • 2008
                                    • 398

                                    #42
                                    Zamieszczone przez Bialy
                                    Powiem inaczej: jeździłem Octavią TDI 90km i szła jak rakieta, gdzie osiągnąłem prędkość ok. 170 (poleciałaby więcej ale droga się skończyła ) a jak jeździłem próbnie tym który chcę kupić TDI 110km szedł jeszcze lepiej na każdym biegu i dobiłem do ok. 120km/h, więcej w mieście jeździć nie będę

                                    Sprzedawca mówi, że przy ok. 150-160km/h turbina się "wyłącza" natomiast po odpaleniu silnika już jest wszystko cacy.

                                    PS. Tłumaczy to tym, że auto było jeżdżone głównie w mieście i nie osiągało dużych prędkości i turbina się zabrudziła czy coś w tym stylu... Dlatego pytam ile coś takiego i czy jest w ogóle możliwe wyczyszczenie turbiny? Czy podłączając pod VAGa program wykryje jakieś błędy itp? I to samo pytanie, ile takie sprawdzenie komputerem kosztuje i gdzie najlepiej robić (ASO Skoda czy może jakiś warszat)?
                                    jeszcze nigdy nie uśmiałem się tak jak czytając ten wpis :szeroki_usmiech

                                    ty na poważnie czy jaja sobie robisz???

                                    p.s z tą rakietą to chyba przesadziłeś :P
                                    W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                                    Komentarz

                                    • Bialy
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 306

                                      #43
                                      Co Cię tak bawi? Nie znam się, to się pytam prosta sprawa.

                                      No rakieta to chodziło mi o to, że ładnie szedł, wkręcał się na obroty. Nie mówię, że jakiś od razu demon prędkości, ale na brak mocy przy wyprzedzaniu nie narzekałem. Ale to kwestia gustu, jeden będzie mieć 150KM i powie, że mało.

                                      Komentarz

                                      • rekin
                                        Rider
                                        • 2008
                                        • 398

                                        #44
                                        Zamieszczone przez Bialy
                                        Co Cię tak bawi?

                                        PS. Tłumaczy to tym, że auto było jeżdżone głównie w mieście i nie osiągało dużych prędkości i turbina się zabrudziła czy coś w tym stylu... Dlatego pytam ile coś takiego i czy jest w ogóle możliwe wyczyszczenie turbiny?.
                                        Gość ci wciska Kit a ty to łykasz jak Pelikan rybę......
                                        Co ma jazda w mieście do tego??? czyli co ktoś jeździł w zakresie obr 900-1600???? :P
                                        W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                                        Komentarz

                                        • Lelon
                                          Ambiente
                                          • 2008
                                          • 130

                                          #45
                                          Zamieszczone przez Alkazar
                                          U mnie obok włącznika świateł jest niewielka nalepka serwisowa z VW, że jest blokada elektroniczna do prędkości max 190 km/h. Silnik TDI 77 kW.

                                          :lol: to spore ograniczenie by założyli... jak fabrycznie maks to 192km/h...

                                          a ta naklejka nie ma przypadkiem czerwonej obwódki jak znaki pokazujące dopuszczalną prędkość? 8) jeżeli tak to ta naklejka informuje, że opony(przeważnie zimówki) masz z indeksem T - tzn. do 190km/h

                                          Komentarz

                                          • py1szczak2
                                            Drive
                                            • 2009
                                            • 75

                                            #46
                                            Po przejechaniu wczorajszej trasy Toruń - Bydgoszcz max prędkość osiągnięta to 165km/h pedał wgnieciony w podłogę do oporu auto nabiera jeszcze prędkości ale bardzo po mału dosłownie w ślimaczym tempie porównując przyśpieszenie od 0 do 160 km/h żadnych trybów awaryjnych,żadnego spadku prędkości do 120 km/h,żadnych komunikatów na wyświetlaczu więc wydaje mi się że gdybym miał dłuższy odcinek ładnej trasy może udało by się wycisnąć więcej ale - właściwie po co ???.

                                            Piotr
                                            Pozdrawiam Piotr

                                            Komentarz

                                            • bradley
                                              L&K
                                              • 2008
                                              • 1465

                                              #47
                                              Zamieszczone przez rekin
                                              Co ma jazda w mieście do tego??? czyli co ktoś jeździł w zakresie obr 900-1600???? :P
                                              Akurat PSJ to glowna przyczyna zapiekania kierowniczek w turbinie.
                                              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                              Komentarz

                                              • Bialy
                                                Rider
                                                • 2009
                                                • 306

                                                #48
                                                Właśnie o to mi chodzi. Dlatego pytam się ile takie czyszczenie może kosztować, bo samemu tego na pewno nie zrobię.

                                                Komentarz

                                                • locaj85
                                                  Rider
                                                  • 2009
                                                  • 482

                                                  #49
                                                  Octavia Tour 1,9 tdi AXR 101hp licznikowo 210 GPS 200

                                                  Komentarz

                                                  • loru
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 4286
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez py1szczak2
                                                    Może za delikatnie się obchodzę z moją Czeszką i po prostu trzeba jej wstawić w piz....
                                                    albo dolać jakiegoś wspomagacza do baku w celu przeczyszczenia silnika ????
                                                    Na to wygląda, skoro nic się na blacie nie świecie to zalej jakiegoś vpowera (one mają więcej tych dodatków czyszczących) rozgrzej silnik i w pizdę na każdym biegu aż zapali się kontrolka że mało w baku, co do prędkości to w BXE jest ustawiony limiter gdzieś koło 4000rpm na 5 biegu i jak tuner nie podniesie tego limitu albo go nie zdejmie całkowicie to auto po programie więcej nie pojedzie, jedynie co to szybciej dojdziesz to tego limitu.
                                                    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...